پیام تسلیت «عمار حکیم» در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

پیام تسلیت «عمار حکیم» در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

رئیس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کرد: راه مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم» رئیبس جریان حکمت ملی عراق در پیامی شهادت «سید حسن نصر الله»، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با قلبی پر از درد و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، شهادت عالم ربانی از علمای اسلام و مجاهد مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق را به جهان اسلام و ملت لبنان و طرفداران قهرمان و مقاومت بی‌مانند آن را اعلام می‌کنیم.

حکیم افزود: ایشان عمر شریف خود را با جهاد و مخلصانه در لبنان و با یاری مسائل دین حنیف و امت اسلامی و در راس آن قضیه نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در این پیام اشاره کرد: درگذشت جناب سید حسن نصر الله را که در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صلحا پیوست، اعلام می‌داریم تا بدین گونه عمر مبارک شریف ایشان با بالاترین درجه‌ای که خداوند سبحان و تعالی برای اولیای خاص خود برمی‌گزیند، به پایان برسد.

وی با اشاره به جایگاه این مرد شجاع و مدافع از اصل حق مبین در نزد خداوند، خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این امت که عزم خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) می‌گیرد، امتی زنده است که نمی‌میرد و مرگ نمی‌تواند مانع آن شود چرا که مرگ برای ما عادت و کرامت ما از سوی خداوند شهادت است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق بیان کرد: راه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت چرا که این پروژه در رویکرد مقاومانی که جان خود را نذر کردند، قوی‌تر، مهم‌تر و بزرگ‌تر از شخصیت‌ها و سران است و شهادت این عالم جلیل و مجاهد بزرگ، خسارتی جبران نشدنی است.

حکیم در پایان خواستار رحمت واسعه برای روح سید حسن نصر الله و اسکان او در بهشت برین و صبر برای خانواده بزرگوار شهید و همراهان مسیر جهاد و علم او و دوستدارانش شد.

کد خبر 6239225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha